STEAM Centras | INTEGRUOTOS PAMOKOS

VGTU inžinerijos licėjaus STEAM centro pristatymas
   

Pamokos tema: „Naminio paukščio aprašymas“ (R.Filončikienė, pradinių kl. mokytoja; D.Bagdonienė, muzikos mokytoja; R.Pabalė, šokių mokytoja)

Ruošiamės rašyti aprašymą apie pasirinktą naminį paukštį.
Dainuojam apie naminius paukščius dainą, vardiname paukščių pavadinimus, kuriuos minėjome dainos žodžiuose.
Pasirenkame naminį paukštį, apie kurį rašysime. Pildome lentelę – užsirašome jo kūno dalis, kurias aprašysime, įvardijam jų formą, spalvą, ypatybes. Apie pasirinktą naminį paukštį renkame informaciją internete ir ją talpiname, kurdami minčių žemėlapius Mindly programėlės pagalba.
Surinkę medžiagą apie pasirinktą paukštį ir sukūrę minčių žemėlapius, keliaujame į šokių salę. Prisimename aprašymo sandarą – teksto dalis. Šokio judesių pagalba aptariame kokios tos dalys, kaip jos grafiškai atskiriamos.
Imituodami įvairius naminius paukščius šokame pačių sukurtą paukščiukų šokį.
Keliaujame į klasę tęsti darbo – rašyti aprašymo.
   
Raumenys ir griaučiai: svertų sistema (I. Jurčiukonis, fizikos ir inžinerijos mokytojas; E. D. Jankauskienė, biologijos mokytoja metodininkė)
   
Augalo žiedo sandaros nagrinėjamas ir modeliavimas (E. Lukšaitė, biologijos mokytoja metodininkė; L. Dapkevičius, inžinerijos mokytojas)
   
Uragano kelio nuspėjimas ir evakuacijos laiko vietos laiku nustatymas (N. Reisienė, matematikos mokytoja ekspertė; L. Bagdzevičiūtė, chemijos ir inžinerijos mokytoja)
   
Su micro:bi‘tais afrikietišku ritmu (G. Kovalenkienė, vyresnioji muzikos mokytoja; P. Fikert, inžinerijos ir IT mokytojas)
   
Druskos rūgšties cheminės ir biologinės savybės (E. Sodaitienė, vyresnioji chemijos mokytoja; A. Matvijenkaitė, vyresnioji biologijos mokytoja)
   
Architektūros stilių (romanikos ir gotikos) pagrindinių elementų atpažinimas pasitelkiant IT (A. Oškinytė, istorijos mokytoja; P. Stefanovič, IT mokytojas metodininkas)
   
Bakterijų panaudojimas inovatyvioje biocementavimo technologijoje (A. Čebelienė anglų k. mokytoja ekspertė; E. Viteikienė, anglų k. vyresnioji mokytoja; E. D. Jankauskienė, biologijos mokytoja metodininkė)
   

„Šalys ir kalbos“ (Yao Ye, kinų kalbos ir kultūros mokytoja-savanorė;  Lina  Švilpienė, anglų k. vyresnioji mokytoja)

   
„Aukso pjūvis optimizavime“ (A. Kasparavičiūtė, matematikos mokytoja)
   

„Diagramos geografijoje“ (J. Bitinienė, vyresnioji geografijos mokytoja; P. Vanagas, vyresnysis matematikos mokytojas)

   

„Vandens paslaptys“ (R. Filončikienė pradinio ugdymo mokytoja ekspertė)

   
„Laikas šokti“ (R. Pabalė, šokio mokytoja; R. Kličius, inžinerijos mokytojas)
   

„Žodyno plėtimas 3D pieštukų pagalba“ (K. Sagaidak, vokiečių k. mokytoja metodininkė; G. Borisevičienė, vyresnioji inžinerijos mokytoja)

   

„Atspindžio dėsnio universalumas“ (R. Lukoševičius, vyresnysis kūno kultūros mokytojas; R. Beinortienė, fizikos mokytoja metodininkė)

   

„Egipto piramidžių fizika“ (L. Bagdonavičius, fizikos mokytojas; D. Vinciūnas, istorijos mokytojas)

   

Lietuvių kalba + inžinerija