Integruotos pasaulio pažinimo ir informacinių technologijų pamokos

Lapkričio mėnesį 4a klasės mokiniai turėjo kitokias ir įdomesnes nei įprastai pasaulio pažinimo ir informacinių technologijų pamokas. Vaikai Scratch programa kūrė biologijos projektą – „Deguonis“, kurio tikslas buvo stebėti, kaip augalai gamina deguonį. Mokiniai turėjo suprogramuoti medžius, fitoplanktonus ir gėles taip, jog jie gamintų ir skleistų į aplinką deguonį. Greičiausiai darbą atlikę vaikai papildomai į projektą įtraukė naujus veikėjus „blogiečius“ – automobilius, fabrikus ir suprogramavo juos taip, kad jie terštų aplinką ir mažintų deguonies kiekį aplinkoje.

Kita užduotis, susijusi su žiniomis apie kraujotaką, buvo atliekama su Nearpod programa: mokiniai savo išmaniuosiuose įrenginiuose skaitė skaidres, piešė, vykdė įvairias užduotis, atsakinėjo į klausimus, dėliojo pabirusius žodžius į reikiamas teksto dalis. Ši užduotis leido geriau pažinti savo kūną, suprasti, iš ko esi sudarytas, paaiškino, kodėl susižeidus ima kraujuoti pažeista vieta ir kaip ji sugyja.

Vėliau ketvirtokai visą savo dėmesį sutelkė į gyvalazdes – tropikų kraštų egzotinius vabzdžius, maskavimosi čempionus, nes jos panašios į medžių šakeles ar sudžiūvusius lapus, todėl sunkiai pastebimos ant medžių šakų. Įvairiuose šaltiniuose mokiniai ieškojo informacijos apie gyvalazdes kūrė pristatymus Power Point programa. O vėliau ėmė ir savo klasėje apgyvendino dvi tikras gyvalazdes!

Šios netradicinės pamokos mokiniams labai patiko, nes buvo naudingos, suteikė daug naujos informacijos bei išplėtė pasaulio pažinimo žinių ratą.

4a klasės mokinė Kotryna Zabotkaitė