Skaitmeninių technologijų integravimas į ketvirtokų pamokas

Balandžio mėnesį 4a klasės mokiniai intensyviai dirbo, integruodami skaitmenines technologijas į įprastas pamokas. Jie išmoko naudotis ,,Google Maps“ programa ir su dideliu entuziazmu ėmė ja dirbti. Ketvirtokai kūrė maršrutus Lietuvoje bei keliavo po pasaulį, aprašydami kiekvienam žemynui būdingą gyvūniją, augaliją, šalia esančias jūras, vandenynus, iškasenas ir kt. Naudodamiesi ,,Google Maps“ programa, mokiniai patys kūrė įdomius matematinius uždavinius ir vėliau juos sprendė.

4a klasės mokiniai nepamiršo ir toliau tobulino darbo su ,,Tinkercad“ programa įgūdžius – panaudodami įvairias figūras, jie kūrė DNR. Šis projektas buvo labai įdomus ir reikalavo atidumo bei kruopštumo!

Ketvirtokai taip pat sužinojo apie ,,Google Forms“ programą ir nedelsdami ją išmėgino, kurdami smagias apklausas apie atostogas, Vilnių, mėgstamus gėrimus ir kt. Mokiniams buvo įdomu ir smagu atsakinėti į draugų sukurtas apklausas.

Šį mėnesį vaikai išmoko naudotis dar viena nauja ir negirdėta programa – ,,Flinga“, su kuria galima kurti internetines bendradarbiavimo aplinkas. Ketvirtokai dalinosi savo mintimis apie naujas išmoktas temas ir taip kūrė mąstymo žemėlapius.

Balandžio mėnesį 4 a klasės mokiniai išmoko naudotis naujomis skaitmeninėmis programomis ir gausiai papildė savo žinių ratą.

 4a klasės mokinė Kotryna Zabotkaitė

 

Skip to content