Po vasaros atostogų 4a klasės mokinys Markas parengė pristatymą apie savo atostogas Švedijoje ir Norvegijoje. Klasės draugams pateikė daug įdomių faktų apie šias valstybes. Mokiniams kilo mintis plačiau susipažinti su Švedija, todėl 2024 m. rugsėjo 26 d. 4a klasės mokiniai vyko į IKEA baldų parduotuvę ir dalyvavo STEAM pamokoje „Kelionė į Švediją“. Šis edukacinis užsiėmimas mokiniams leido susipažinti su svarbiausiomis tvarumo, inžinerijos ir švediškų inovacijų sąvokomis.
Diena prasidėjo paskaita, kurioje buvo nagrinėjamas Švedijos indėlis į mokslą ir technologijas – pradedant garsių išradėjų istorijomis, jų žymiausiais išradimais ir baigiant karališkosios šeimos gyvenimu bei skandinavišku kraštovaizdžiu.
Apsilankymo metu mokiniai sužinojo apie novatorišką IKEA tinklo požiūrį į išteklių valdymą, susipažino, kaip bendrovė užtikrina savo gaminių tvarumą bei kuo mažesnį jų neigiamą poveikį aplinkai.
Mokiniai gilinosi į tvarių pakuočių temą bei į tai, kaip efektyvus medžiagų naudojimas prisideda prie pasaulinių pastangų tausoti gamtą ir išsaugoti visos planetos gerovę.
Išvykos metu mokinių laukė inžinerinis iššūkis – surinkti vaikiškas kėdutes bei stalus. Tokiu būdu jaunieji inžinieriai praktiškai susipažino su gaminių projektavimu, instrukcija, tobulino problemų sprendimo ir darbo komandoje įgūdžius.
Po darbų laukė smagi pertraukėlė – vaikai skanavo autentiškus švedų virtuvės patiekalus: mėgavosi tradicine „fika“, ragavo cinamono bandelių ir skandinaviškos arbatos, o kartu sužinojo ir šių tradicinių patiekalų kultūrinę reikšmę.
Po sočios pertraukos „Kelionės į Švediją“ patirtys tęsėsi „sniego“ gaminimo estafetėje, skatinančioje kūrybiškumą ir bendrystę. Puikūs įspūdžiai ir smagi bei praturtinanti patirtis!