Technologinės idėjos, paverstos realybe, VGTU inžinerijos licėjaus antrokų (2a) pamokos KTU

Kauno technologijos universitete (KTU) „Fab Lab“ (angl. Fabrication Laboratory) inžinerinėse kūrybinės dirbtuvės leidžia technologines idėjas paversti realybe. Elektronikos technologijų laboratorijos tikslas paskatinti Lietuvos jaunimą realizuoti savo idėjas iki gamyklinio lygio, lavinti kūrybiškumą, suteikti vaikams, besidomintiems inžinerija, praktinių įgūdžių.

VGTU inžinerijos licėjaus 2a klasės mokiniams lapkričio 13 d. inžinerijos, matematikos, gamtos pažinimo ir technologijų pamokos vyko šiose dirbtuvėse pasitelkiant mokomuosius „Welleman“ konstruktorius. Mokiniai turėjo unikalią galimybę praktiškai susipažinti su visais elektronikos gamybos technologijų procesais, išmoko lituoti ir atpažinti elektronikos elementus, kiekvienas dalyvis dar gavo ir dovanų – po konstruktorių.

Kaip teigia 2a kl mokytoja ekspertė Lina Kairiūkštienė, tokios veiklos mokinimas pirmiausia yra be galo įdomios, o su motyvacija įgytos žinios įsimena ilgam, nes viskas daroma praktiškai, inžinerijos procesų supratimas ugdomas per teorijos ir praktikos dermę.

Įgyvendinant pradinio ugdymo kartu su inžinerija programą nebepakanka mokytis tik mokyklos suole, praktinė veikla tampa būtina integruoto ugdymo proceso dalis. Todėl licėjaus mokytojai nuolat ieško įvairių galimybių, kaip kūrybiškai pasinaudoti ne tik mokyklos laboratorijomis, bet ir kitais Lietuvoje esančiais mokslo centrais. Per mokytojų patirtis VGTU inžinerijos licėjuje kuriamas edukacinių erdvių sąrašas, kuriose būtų galima vesti integruotas pamokas dirbant pagal pradinio ugdymo su inžineriniu ugdymu programą.

 

Mokytoja ekspertė  L. Kairiūkštienė

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui R.Gagiškienė