Edukacinis žaidimas „SCOTTIE GO!“

Lapkričio 24 LITEXPO parodoje licėjaus pradinių klasių mokytojos pristatė išbandytą šiuolaikinę mokymosi priemonę – edukacinį žaidimą „SCOTTIE GO!

Šis žaidimas skirtas mokiniams nuo 6 metų. Tai kūrybiškumą ir programavimo pradmenis mokantis žaidimas.

  1. Yra išverstas į Lietuvių kalbą (programinė įranga ir žaidimo kortelės).
  2. Žaidimo viduje yra licencijos numeris, suteikiantis prieigą prie planšetės. Techniniai reikalavimai Android operacinei sistemai: Android 4.1 arba naujesnė, min. procesoriaus parametrai: dviejų branduolių, 1.5 GHz; Minimalūs reikalavimai iOS operacinei sistemai: iOS 8, iPhone 5s, iPad 4 kartos arba naujesnis;
  3. Įsidiegti žaidimo programėlę į planšetinį kompiuterį. Programėlė yra pritaikyta Android, Windows ir IOS operacinėms sistemoms.
  4. „SCOTTIE GO!“ žaidimą sudaro dėžutė su blokeliais. Jų yra 179. (iš pradžių visi blokeliai nėra reikalingi. Ant blokelių įrašyta įvairi informacija: ,,pradžia, pabaiga, pasukti į kairę, į dešinę, pakelti, kairėje, dešinėje… ir t. t.
  5. Galvosūkis turi apie 100 įvairaus sudėtingumo užduočių.
  6. Kiekviena programėlė pradedama blokeliu ,,pradžia“ ir užbaigiama ,,pabaiga“. Blokelis ,,žengti“ naudojamas kai reikia žengti nuo 1 iki ,,N „ žingsnių. Prie blokelio būtina pridėti blokelius su skaičiais, kurie parodo, kiek žingsnių robotukas turi žengti. Jei žengiamas vienas žingsnis, būtina pridėti skaičių 1.
  7. Atvėrus programėlę, kiekvienam mokiniui galima priskirti vardą. Prasideda žaidimas Europoje, paskui bus keliaujama per kitus žemynus.
  8. Žaidėjas turi užduotį sudėlioti iš įvairiaspalvių blokelių trasą, kuria turi judėti pagrindinis veikėjas, naudojantis nemokamos programėlės instrukcijomis. Užbaigus trasą, reikia ją nufotografuoti per programėlę, kuri patikrins ar teisingai sudaryta programa. Kartu su sekančiais lygiais, kyla sudėtingumo lygis. Žaidėjas turi naudoti kilpas ir sąlygas tam, kad pasiektų kitą lygmenį.

 

Daugiau informacijos – https://scottiego.com/en/

Žaidimas vysto algoritminį mąstymą, formuoja mokinių analitinį, loginį ir IT mąstymą; įtraukia ir sudomina vaikus, skatina domėtis IT ir programavimu

Vilniaus Gedimino technikos universiteto inžinerijos licėjaus
mokytojos ekspertės Milda Černiauskaitė ir Lina Kairiūkštienė